باسلام و احترام؛
نظر به اینکه هر برنامه ی پویایی در طی زمان و با درک درست شرایط و نیازهای فرا رو، دستخوش اصلاح، تغییر و تحول می گردد، برنامه ارزشیابی کبفی - توصیفی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست، لذا در ادامه آخرین اصلاحات و تغییرات ایجاد شده در این حوزه ،جهت اطلاع و اجرا یادآور می گردد
آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ابتدایی
بر اساس رای نهصد و یازدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ 1394/4/21
در اجرای مصوبه هفتصدوشصت و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 18/4/1387آیین نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی وتربیتی دوره ابتدایی به شرح زیرمی باشد:
ادامه مطلب
|
+|
نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ساعت ۹:۵۷ ب.ظ  توسط رحیم ابراهیمی
|