رحیم ابراهیمی برنامه ریزی درسی
 
 
 
ارزشیابی توصیفی به زمان خاص محدود نمی شود این ارزشیابی در کل جریان یادگیری، در فعالیت های خارج از کلاس و در محیط زندگی جریان دارد.

ارزشیابی توصیفی مفهومی است که به یکی از عناصر ارزشیابی از یادگیری یعنی بازخوردها اشاره دارد. بازخوردی که به صورت توصیفی نوشته می شود نه کمی.(خوش خلق؛ 1385).

خلاصه مباحث مطرح شده با همکاران محترم مقطع ابتدایی شهرستان مهاباد

(مبانی فلسفی رویکرد ارزشیابی کیفی - توصیفی).

دوره ضمن خدمت مهارت های عمومی آموزگاران دارای 6 سال سابقه خدمت.

زمان و مکان : 5و6/ 9 /1394 -  دبستان زانیار پشت ترمینال قدیم

 


ادامه مطلب
 |+| نوشته شده در  جمعه ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ساعت ۹:۴۹ ب.ظ  توسط رحیم ابراهیمی  | 
  بالا